Inwoners voeren het woord op nieuwjaarsreceptie

Creatieve Coöperatie

Inwoners van Zwolle zijn tijdens de aankomende nieuwjaarsreceptie van de ChristenUnie welkom als gast én als spreker. Onder het thema ‘jij bent aan zet’ daagt de partij mondige, passievolle en creatieve burgers uit om hun visie op de stad, de samenleving en de overheid met de aanwezigen te delen.

“2015 wordt een jaar met veel veranderingen en historische kansen” vertelt ChristenUnie-raadslid Job Looijenga. “In onze stad zijn veel verschillende mensen die op hun eigen manier invulling geven aan de veranderingen in de samenleving. Wij willen stadsgenoten de kans te geven om hun visie met ons te delen.” De ‘sprekers’ kunnen bijvoorbeeld ingaan op de mogelijkheden en onmogelijkheden van de Zwolse samenleving of de veranderende rol van overheid.

Zwollenaren die hun verhaal willen doen kunnen contact opnemen met Job Looijenga via job@christenuniezwolle.nl. Bij veel aanmeldingen maakt de fractie een selectie.

De nieuwjaarsreceptie vindt plaats op 6 januari in de Creatieve Coöperatie (Esdoornstraat 3) en start om 20:00 uur. Ook niet-leden zijn van harte welkom. Toegang is gratis.

Foto: Creatieve Coöperatie

Download hier de uitnodiging voor de nieuwjaarsreceptie.

Reacties op 'Inwoners voeren het woord op nieuwjaarsreceptie'