Arie Slob en opvolger Gert-Jan Segers bezoeken Zwolle

Arie Slob en Gert-Jan Segers

Op maandag 23 november bezoeken Arie Slob en Gert-Jan Segers Urk en Zwolle. De bezoeken zijn onderdeel van de greet & meet-tour die de oude en nieuwe fractievoorzitter van de ChristenUnie Tweede Kamerfractie doen ter afscheid van Arie Slob en als start voor Gert-Jan Segers. Tijdens de greet & meet-tour bezoeken zij een aantal plaatsen die belangrijk waren tijdens de politieke loopbaan van Arie Slob.

Op Urk bezoeken de ChristenUnie-politici de maritieme opleiding, waar ze onder meer een les ‘netten boeten’ meemaken. Ter plekke wordt ook iets verteld over ontwikkelingen op het terrein van duurzaamheid in de visserijsector. In de oefenstuurhut van de Maritieme Opleiding zal Arie Slob symbolisch het stuur overgeven aan zijn opvolger Gert-Jan Segers. Het bezoek aan Urk is in aanwezigheid van het college van B&W van Urk.

In Zwolle volgt een informele receptie in Brasserie In de Bank van het Leger des Heils. De catering wordt hier verzorgd door deelnemers van het Leger. Slob woont al 25 jaar in Zwolle, was er acht jaar raadslid en was er tevens docent maatschappijleer en geschiedenis. Hij werkt per 1 januari voor het Historisch Centrum Overijssel. Bij In de Bank is er de gelegenheid om Slob en Segers persoonlijk de hand te schudden onder het genot van een hapje en een drankje. Aanmelden daarvoor is noodzakelijk. Dat kan hier.

Reacties op 'Arie Slob en opvolger Gert-Jan Segers bezoeken Zwolle'