Gerdien Rots te gast bij Puur2 Café

CU-Gerdien-Rots_IHI4126

Gerdien Rots, fractievoorzitter van de ChristenUnie in Zwolle, gaat tijdens een Puur2 Café op 31 oktober in op haar persoonlijke drijfveren voor de lokale politiek. Ze is te gast bij de bijeenkomst die de VEZ organiseert. Er is nog ruimte voor extra aanmeldingen.

Rots wil tijdens het Puur2 Café duidelijk maken hoe de lokale politiek de leefwereld van de bezoekers direct raakt. Vooraf licht ze al een tipje van de sluier op: "Het gaat over mijn Achterhoekse 'Rotsenfamilie', de Birmese vrijheidstrijdster Aung San Suu Kyi en de Deense televisieserie Borgen. Over het heldere kompas van christelijke waarden. Over het plezier van debatteren. Over blauwe jurkjes en wie ze voor mij koopt."

Het Puur2 Café wordt op 31 oktober twee keer gehouden. Om 9:30 uur begint het Ochtendcafé, om 12:30 uur het lunchcafé. Het Puur2 Café vindt plaats in Herberg Molecaten in Hattem en kost €20,00. Aanmelden kan hier.

Reacties op 'Gerdien Rots te gast bij Puur2 Café'