ChristenUnie Zwolle: "Veerkrachtig en vitaal op weg naar een beter normaal"

IMG_5179.jpeg

Waar onze premier spreekt van een ‘nieuw normaal’ spreekt de ChristenUnie liever over een ‘tijdelijk abnormaal’, dat zo kort mogelijk moet duren. In dat tijdelijk abnormaal doen we wat we kunnen om de risico’s van het coronavirus te beperken en willen we tegelijkertijd de menselijke waardigheid meewegen in de maatregelen. Wat ons betreft betekent dit dat we zoveel mogelijk kijken naar wat wél kan. We hebben daarom gepleit voor een corona zomervakantieplan voor al die gezinnen die de komende zomerweken veel tijd in Zwolle doorbrengen omdat ze niet of korter op vakantie gaan.

We zijn blij met de vele positieve en creatieve activiteiten die nu worden opgezet! We denken bijvoorbeeld aan Zero Freerunnen dat in Stadshagen, het Weezenlandenpark en bij de Wythmenerplas de komende zomer voor jongeren uitdagende activiteiten aanbiedt en aan muziekschool Grandesco Music dat jongeren aanbiedt om juist van ’t zomer een (nieuw) muziekinstrument uit te proberen. Geweldig, we hopen dat de Corona zomervakantie-activiteitenkalender volop gevuld raakt!

De document met de complete "algemene beschouwing gevolgen coronacrisis" van de ChristenUnie vind je hieronder.

TitelBestandsgrootteMIME-type
Algemene beschouwingen gevolgen coronacrisis ChristenUnie Publicatie.pdf3,0 MBapplication/pdfdownload

Reacties op 'ChristenUnie Zwolle: "Veerkrachtig en vitaal op weg naar een beter normaal"'