Coalitie presenteert akkoord

Fractie aan het werk

De ChristenUnie, PvdA, D66 en VVD in Zwolle presenteren vrijdag het coalitieakkoord voor de periode 2014 - 2018. De partijen stellen in het akkoord doelen en ambities voor de ontwikkeling van Zwolle. Op maandag 26 mei gaat de gemeenteraad in debat over het akkoord en de daarin geformuleerde agenda’s voor de stad.

De betrokken partijen geven in de vier agenda’s ruimte voor inbreng van de stad en zetten in op het verder versterken van de kracht van Zwolle. Het coalitieakkoord wordt vrijdag rond 12.00 uur gepubliceerd op de website van de gemeente Zwolle. Daarna volgt een persbijeenkomst waarin de fractievoorzitters die de afgelopen weken hard gewerkt hebben aan het opstellen van de agenda’s hun visie op de stad toelichten.

Tijdens diezelfde bijeenkomst worden kandidaat-wethouders Filip van As, Ed Anker (beiden ChristenUnie), Nelleke Vedelaar (PvdA), Jan Brink (D66) en René de Heer (VVD) gepresenteerd.

Op de foto maken ChristenUnie-raadsleden hun laatste opmerkingen bij het concept-coalitieakkoord.

Reacties op 'Coalitie presenteert akkoord'