ChristenUnie Zwolle werft kandidaten voor de gemeenteraad!

foto nieuwsbericht site.jpg

Wil jij jouw betrokkenheid, lef, overtuigingskracht en visie inzetten voor onze mooie stad en haar inwoners? Kom dan ons team versterken en meld je aan voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2022 als:

(kandidaat) raadslid

Met 7 zetels in de raad is de ChristenUnie al jaren een van de grootste politieke partijen in Zwolle. De komende jaren komt het er op aan om Zwolle klaar te maken voor de toekomst: bouwen aan een sociale, betrokken samenleving van alle Zwollenaren, investeren in een eerlijke economie waar de menselijke maat telt en eigentijds verduurzamen voor een beter klimaat. Daar wil je meer over weten? Klik dan op deze link en vind de uitgebreide beschrijving van de functie.

Jezelf aanmelden kan tot 12 april 2021 per e-mail via ​selectiecommissie@christenuniezwolle.nl. Stuur naast je heldere motivatie ook je CV.

Is dit jouw neef, nicht, studiegenoot, buurvrouw, vriend, dochter of iemand anders die je kent op het lijf geschreven? Maak hen dan enthousiast voor deze rol!

Voor meer informatie of eventuele vragen kun je contact opnemen met Karsten Dijkstra via ​selectiecommissie@christenuniezwolle.nl of telefonisch op 06-22954304.

Lees hieronder de volledige vacture tekst

Kandidaat raadsleden CU Zwolle.pdf2,5 MBapplication/pdfdownload