Dirk Albert Prins nieuw raadslid voor de ChristenUnie

Foto Dirk Albert Prins

Dirk Albert Prins volgt Johannes de Vries op als gemeenteraadslid in Zwolle, die vanwege zijn werk verhuist naar Den Haag. Prins wordt maandag 30 oktober geïnstalleerd als nieuw raadslid voor de ChristenUnie in Zwolle, tot aan de verkiezingen in maart 2018. Prins: “Ik realiseer me dat het maar een korte periode is maar ik wil graag bijdragen aan het mooie werk van de ChristenUnie in Zwolle.”

Prins is al jaren een betrokken ChristenUnie lid die de afgelopen jaren regelmatig in de steunfractie meedacht op diverse onderwerpen. Hij werkt sinds enige jaren als zelfstandig adviseur in het gemeentelijk en sociaal domein waar hij de zorg wil verbeteren en meer maatwerk mogelijk wil maken. In eerdere werkervaring voor een landelijk diaconaal steunpunt zette hij zich ervoor in dat kerkelijke vrijwilligers hun werk beter afstemmen op vragen uit de samenleving.

Met zijn kennis en ervaring is hij een waardevolle versterking van het ChristenUnie team. In de gemeenteraad zal hij zich bezig houden met het verkleinen van armoede en verbeteren van de schulddienstverlening in Zwolle. Prins woont met zijn vrouw en 3 kinderen in Zwolle Zuid en is een actieve zaalvoetballer.

Reacties op 'Dirk Albert Prins nieuw raadslid voor de ChristenUnie'