Zeven handtekeningen onder Zwols Seniorenkompas!

Aankondiging Seniorenkompas Segers

Tijdens een drukbezochte bijeenkomst in Westenhage werden op vrijdag 16 februari 2018 zeven handtekeningen gezet onder het Zwols Seniorenkompas. De eerste handtekeningen werden gezet door ChristenUnie partijleider Gert-Jan Segers en de Zwolse lijsttrekker Gerdien Rots.
Vervolgens ondertekenden ook Hasan Atak (Stichting Turkse Ouderen Zwolle), Hans de Quartel (WijZ), Janita Gorte (Driezorg), Hans Touwen (Seniorenraad COSBO Zwolle) en Wichert aan het Rot (Stichting 'Vrienden van WEW') het Zwols Seniorenkompas.

Het Zwols Seniorenkompas geeft een duidelijke koers aan het seniorenbeleid in Zwolle voor de komende 4 jaar. Tijdens deze middag gingen geïntereseerde bezoekers in gesprek met vertegenwoordigers van ouderenorganisaties, zorg- & welzijnsaanbieders en politici. Over de vraag waar de komende vier jaar zowel lokaal als landelijk op moet worden ingezet als het gaat om senioren. Met de handtekening van zowel de Zwolse lijsttrekker als de landelijke fractievoorzitter, geeft de ChristenUnie aan dat het Seniorenkompas leidraad is voor zowel het landelijke als het gemeentelijke beleid van de ChristenUnie.

Seniorenkompas 2018

Reacties op 'Zeven handtekeningen onder Zwols Seniorenkompas!'