Reinier Mulder

Reinier Mulder is geboren en getogen in Zwolle. Hij studeerde Bestuurskunde op het MBO en HBO, waarna hij een jaar bij de gemeente Groningen heeft gewerkt. Vervolgens werkte Reinier tien jaar lang in het bedrijfsleven. Bij conferentiecentrum de Bron (later 'Mooirivier Congreshotel') verkocht hij internationale congressen. Sinds twee jaar geeft Reinier gastlessen voor ProDemos, Huis van de democratie in het middelbaar- en MBO onderwijs. Sinds 2010 is hij nestor van de Zwolse raad (degene die het langst aan één stuk in de gemeenteraad zit).

“Ik voel de komende veranderingen in de zorg aan den lijve. Als geen ander weet ik dat zorg moet aansluiten bij de vraag die je hebt, passend bij je gezin, je omgeving en je levensovertuiging. Eigen regie, professionele zorg, vrijwillige inzet en bereikbaarheid voor iedereen zijn voor mij de belangrijkste sleutelwoorden in de zorg en jeugdzorg van onze stad. Door naar elkaar om te zien - in je kerk, vereniging, buurt en wijk - kunnen christenen in onze stad het verschil maken.”

Reinier is 44 jaar en woont samen met zijn vrouw en drie zonen in Zwolle-Zuid

Telefoon: 06-42216500 | E-mail: reinier@christenuniezwolle.nl | Twitter: @ReinierMulder1