Doe je met ons mee?

Bij elke verkiezing is jouw stem op de ChristenUnie van grote invloed op het verschil dat wij kunnen maken in de politiek. Maar je kunt nog veel méér doen; lid worden bijvoorbeeld. Waarom je dat zou doen? Gerdien Rots, fractievoorzitter van de ChristenUnie in Zwolle, legt het uit.

“Door lid te worden raak je betrokken bij en heb je invloed op de koers van de partij in Zwolle, Overijssel, Nederland en Europa. Daarnaast maak je het bijvoorbeeld mogelijk dat we als raadsleden kunnen deelnemen aan trainingen en cursussen en dat we met elkaar de christelijke politiek zichtbaar maken door duidelijk campagne te voeren. Als lid kun je er bovendien voor kiezen om zelf actief te worden, bijvoorbeeld door aan te schuiven bij onze fractievergaderingen; een prachtige manier om direct betrokken te zijn bij de toekomst van jouw wijk en de rest van Zwolle."

Word lid Steun de ChristenUnie als vriend

Nieuwsbrief

Als lid van de ChristenUnie ontvang je automatisch de lokale en landelijke nieuwsbrieven. Ook niet-leden kunnen zich voor deze nieuwsbrieven aanmelden: hen noemen we supporters.

Nieuwsbrief ChristenUnie Zwolle Nieuwsbrief ChristenUnie landelijk