Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Welke Helpende Handjes zet jij in het zonnetje?

Beste ##firstname## ##insertion## ##lastname##,

Zwolle doet het al jaren goed als stad met de vele helpende handjes. Mensen die vrijwillig hun handen uit de mouwen steken voor bekenden of onbekenden uit hun omgeving. Dat is hartverwarmend en maakt Zwolle ook zo’n mooie stad. Alle reden voor de ChristenUnie Zwolle een deel van deze Helpende Handjes eens in het zonnetje te zetten. Maar dat kunnen we niet zonder jouw hulp als lid.

2021 was een jaar met mooie dingen, maar zal voor velen in onze stad ook de herinnering in gaan als een jaar met uitdagingen en lastige situaties. Dit laatste is ook zeker het geval voor Zwollenaren met een krappe beurs. Zij verdienen onze blijvende aandacht en steun!

Gelukkig zijn er in Zwolle veel mensen actief in de strijd tegen armoede. Sommige als schuldhulpmaatje, vrijwilliger bij de Voedselbank en weer anderen door middel van een buurt-bieb of voorraadkast. Ken jij mensen in jouw omgeving die zich op vrijwillige basis inzetten voor mensen in armoede? Nomineer hen dan en laat ons hen bedanken! In totaal willen we 75 paar Helpende Handjes een bedankje overhandigen. Stuur deze mail ook gerust door. We zijn blij met alle nominaties!

Je kan Helpende Handjes tot 1 januari 2022 nomineren via: www.zwolle.christenunie.nl/helpendehandjes

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op Facebookfooter-rechts