Ook nieuwsgierig? Download 'm snel en lezen maar...

Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

ALV 25 november 2021 - Ons verkiezingsprogramma is klaar!

Het Verkiezingsprogramma is klaar!

Beste leden,

Zoals afgelopen maandag aan u beloofd, ontvangt u hierbij ons Verkiezingsprogramma voor de Gemeenteraadsverkiezingen op woensdag 16 maart 2022.

Via deze link kunt u het programma downloaden.

Mocht u naar aanleiding van wat u leest vragen hebben of amendementen willen indienen, dan kunt u deze tot 23 november 2021 mailen aan bestuurcuzwolle@gmail.com. Wij bespreken deze met de leden op de ALV van 25 november aanstaande.

Als bestuur zijn we erg blij met de tijd, zorgvuldigheid, energie en gevoeligheid die de gehele programmacommissie in het schrijven van het Verkiezingsprogramma heeft gestoken. Wij danken hen vanaf deze plaats alvast hartelijk voor hun inzet!

En nu? Downloaden en lezen maar! Veel lees-plezier gewenst.

Agenda ALV 25 november 2021 - 20.00 uur tot 21.30 uur

Wij nodigen u en jou van harte uit voor de ALV van 25 november. Zoals hierboven aangegeven bespreken we op deze avond onder andere het Verkiezingsprogramma, de vragen en amendementen en vragen we u/jou om in te stemmen met het document.

Intussen hebben we al wat aanmeldingen binnen gekregen, maar hebt u/heb jij dat nog niet gedaan? Mail dan snel naar bestuurcuzwolle@gmail.com met de boodschap: 'ik ben erbij op de 25e!'. Wij zorgen dat u/jij in de week van 25 november een mail ontvangt met daarin de link naar de online omgeving. De bijeenkomst begint om 20.00 uur en duurt tot uiterlijk 21.30 uur.

Marijke Brouwer zal de avond hosten.

Agenda:

20.00 uur Welkom door bestuur en lijsttrekkers
               Instemmen met verslag ALV oktober?
20.15 uur Presenteren en achtergronden Verkiezingsprogramma
20.30 uur Behandelen ingebrachte amendementen en vragen
20.50 uur Stemmen over het Verkiezingsprogramma
21.00 uur Terugblik op dag met Campagneteam&Fractie
21.05 uur Voorstellen en voordracht Janny Budding (bestuursvoorzitter) & stemming
21.20 uur Afronden

marijke brouwer.jpg

Stemmen tijdens de ALV

Er zijn op de ALV drie stem-momenten ingepland.
Ten eerste vragen we u/jou in te stemmen met het verslag van de vorige ALV, waarin de kandidatenlijst aan de leden is gepresenteerd (en waar mee is ingestemd).

Ten tweede vragen we u/jou te stemmen over het Verkiezingsprogramma.

En als laatste vragen we u/jou in te stemmen met de voordacht van Janny Budding als nieuwe voorzitter van het bestuur CU Zwolle. (In de aankoniging ALV heeft zij zichzelf al even kort geïntroduceerd.)

Via deze link zijn zowel het verslag ALV oktober 2021, het concept Verkiezingsprogramma en de complete kandidatenlijst CU Zwolle GR 2022 in te zien.

NB: tot en met 23 november kunnen leden amendementen indienen. Deze kunnen per mail worden verstuurd aan bestuurcuzwolle@gmail.com. Ook vragen kunnen via de mail aan ons verzonden worden via hetzelfde mailadres.

Bestuur CU Zwolle

Margreet Balkenende           voorzitter