Samen kunnen we het verschil maken

Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Campagnetijd - helpt u mee?

Wij hebben uw steun hard nodig!

In de vorige mail was geen juiste directe link naar de betalingsomgeving toegevoegd. Daarom deze mail nog eens, en nu wél met juiste linkjes. Excuses!

Beste leden van de CU Zwolle,

Wilt u dit bericht aandachtig doorlezen?

Het nieuwe jaar staat voor de deur en daarmee komen ook de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar in zicht. Als ChristenUnie hebben we nu twee raadsperioden op rij het voorrecht gehad de grootste partij van Zwolle te zijn. Het gaat goed met de stad, mede dankzij de tomeloze inzet van onze hardwerkende fractie.

En we willen door. Omdat we geloven dat onze idealen goed voor Zwolle zijn. We werken hard aan een sociale, groene, innovatieve en stabiele stad waar het goed wonen én werken is. Onze missie is nog niet klaar. Het constructieve geluid van de ChristenUnie is nodig in een tijd van verhard maatschappelijk debat. Ook in Zwolle. Er staan ons grote uitdagingen te wachten op het gebied van woningbouw, verduurzaming en in het sociaal domein.

Uw stem is belangrijk, zodat ook het christelijk geluid te horen blijft in onze stad!

Maar we kunnen ook uw steun in tijd, financiën en gebed goed gebruiken, zodat wij zichtbaar blijven in onze stad. Het zou toch fantastisch zijn wanneer we met minimaal 7 zetels weer 4 jaar stappen mogen gaan maken? Vandaar het dringende verzoek: steun ons, om maximale zichtbaarheid te creëren en het verbindende geluid van de ChristenUnie te laten klinken.

Hoe kunt u helpen?

Routekaarten (tijd)
In de maanden januari, februari en maart gaat u  vier keer post van ons krijgen. Deze post bevat een handzame 'routekaart' met daarin onze visie voor de komende termijn in de stad Zwolle. U krijgt daarvan elke keer 2 stuks: één voor uzelf en één om uit te delen aan iemand in uw netwerk. Onze vraag aan u is: wilt u aan deze actie meewerken door deze tweede routekaart ook echt aan iemand door te geven en hem/haar zo te informeren over wat de CU kan en wil betekenen in de stad?

Campagne-activiteiten (tijd)
In dezelfde maanden zullen er campagne-activiteiten worden georganiseerd. We willen u vragen om mee te doen met een enkele/meerdere activiteiten. Wilt u uzelf hiervoor opgeven door een mail te sturen aan campagnecuzwolle@gmail.com? Vanuit ons campagneteam wordt dan contact met u opgenomen om een passende activiteit en datum af te spreken.

Sponsoring (financiën)
U kunt ons enorm helpen door onze campagne te sponsoren met een (klein) bedrag. Omdat zichtbaarheid tegenwoordig steeds belangrijker is, gaat hier het grootste deel van onze begroting aan op. Zichtbaarheid kost veel geld; u moet dan denken aan posters in bushokjes in de stad, maar ook aan zichtbaarheid in de kanalen op sociale media. De eerder genoemde routekaarten en allerhande andere campagne-activiteiten vragen ook het nodige budget. Onze totale campagne-begroting bedraagt €35.000. We hebben op dit moment zo'n 700 leden in Zwolle. Als we dit grote bedrag met elkaar dragen, vragen we u om een eenmalige gift van €50. Maar we begrijpen het ook als dit bedrag te hoog is en zijn blij met élke bijdrage!
We hebben ANBI-status, dus uw gift is fiscaal aftrekbaar!

Wilt u een gift geven? Dat kan op bankrekeningnummer NL 90 ABNA 0432 9880 25 ten name van CU Zwolle - Campagnerekening. Ook kunt u klikken op bijgaande QR-code en daarmee eenvoudig een iDeal-betaling starten.

Gebed
Last but definitely not least: bid u de komende maanden voor ons? Voor wijsheid, voor vrede en voor gezondheid voor alle betrokkenen in de campagne?

Alvast dank voor uw steun en gebed en hele fijne en gezegende Kerstdagen toegewenst!

Groeten van het campagneteam CU Zwolle -
Ardjan, Ruth, Gerriët, Marco, Emiel, Eibert en Klariska