Terugkijken op de landelijke en vooruitkijken naar de gemeenteraadsverkiezingen

Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Terugkijken op de landelijke verkiezingen en vooruitkijken naar de Gemeenteraadsverkiezingen

Bedankt voor je stem op 10 maart 2021!

Gerdien bedankt.jpeg

Op 10 maart mochten we naar het stembureau om onze stem uit te brengen voor de landelijke verkiezingen. We willen jou en u hartelijk danken voor jouw/uw stem!

Uit onderzoeksgegevens blijkt dat Zwollenaren landelijk iets minder op de CU hebben gestemd dan in de laatste Gemeenteraadsverkiezingen. We zijn nieuwsgierig naar jullie reacties op de uitslag. Wil je daar over iets met ons delen of heb je tips? We doen er graag ons voordeel mee en uiteraard wordt er vertrouwelijk met jouw feedback omgegaan.

Vacature raadslid CU Zwolle

Banner website definitief.jpg

Word jij ons nieuwe gezicht?

We zijn nog maar net naar het stembureau geweest en we maken ons alweer op voor de volgende verkiezingen: de Gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart 2022.

Het is ons streven dat Zwolle nog socialer en duurzamer wordt met een eerlijke economie. Dát willen we graag voortzetten.

Op dit moment werken we met een prachtig CU-team in de gemeenteraad. Zij zijn door jullie gekozen en doen hun werk met passie en veel plezier. Voor de komende verkiezingen zoeken we weer enthousiaste Zwollenaren die zich willen inzetten voor onze mooie stad.

Zou jij dit willen? Kijk dan eens naar de vacature op de site van de CU Zwolle en solliciteer. Jezelf aanmelden kan tot 12 april 2021 per e-mail via ​selectiecommissie@christenuniezwolle.nl. Je wordt dan uitgenodigd voor een verkennend gesprek met de selectiecommissie op één van de ingeplande data.

Campagneteam bedankt:

Het campagneteam onder leiding van Annika van de Belt bedankt alle leden die hebben meegewerkt (geholpen en gebeden) in de landelijke campagne. We zijn jullie enorm dankbaar en doen komend jaar graag weer een beroep op jullie diensten.

Ook aan onze sponsoren NewRoadz en Uitgeverij Scholten: Enorm bedankt.

Annika en team; jullie ook heel erg bedankt voor jullie inzet.

Opstart commissies

Zowel de selectiecommissie als de programmacommissie zijn begonnen met hun werkzaamheden.

Tijdens de ALV van 8 juni gaan we dan ook graag met jullie in gesprek over het eerste concept van het verkiezingsprogramma. We hopen jullie dan eindelijk weer fysiek te kunnen ontmoeten.

Corona en Moria - het gesprek gaat verder

Het Wetenschappelijk Instituut wil op 7 april online via een podcast een coronadebat voeren met jou en heeft daar ook nader over gepubliceerd in een essay.

Op 9 april gaat het debat over Moria. Heb jij vragen, aanvullingen of wil je dieper op de materie in, doe mee en meld je aan.

Bestuur CU Zwolle

Margreet Balkenende           voorzitter
Gerriët Trip-van Zuthem       secretaris/penningmeester
Rene Mauritz                       talentontwikkeling
Margaretha van Faassen       leden

Je kunt contact met ons opnemen via bestuurcuzwolle@gmail.com.

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op Facebookfooter-rechts