Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Vrouw in de Media Award 2019

Stem op Gerdien Rots als Vrouw in de Media 2019!

Beste ##firstname## ##insertion## ##lastname##,

Wist je dat je in dit ‘verkiezingsloze’ jaar toch voor de ChristenUnie kunt stemmen? Namelijk voor de Vrouw in de Media Award 2019 in Overijssel. Onze Gerdien Rots is hiervoor genomineerd. Gerdien is door journalisten genomineerd, omdat ze haar werk doet met een groot hart voor Zwolle en de regio en omdat zij visie en lef toonde bij het voorstel voor het ondertunnelen van de A28 bij Zwolle. Dit is natuurlijk een geweldige kans om met de ChristenUnie op een positieve manier onder de aandacht te komen.

Wil je ons daarom helpen om deze Award in de wacht te slepen? Breng dan zo snel mogelijk je stem uit op ‪vrouwindemedia.nl. Je komt automatisch op de pagina met de nominaties voor de landelijke award. Onderaan die pagina klik je op ‘volgende’, dan selecteer je ‘Overijssel’ en daar zie je vanzelf Gerdien Rots staan. Stemmen kan tot uiterlijk ‪donderdag 30 januari‬. Begin februari wordt bekendgemaakt aan wie de Award dit jaar wordt uitgereikt.

Het zou super tof zijn als je dit bericht wilt verspreiden in jouw netwerk, zodat zoveel mogelijk mensen in Overijssel, al dan niet van de ChristenUnie, hun stem kunnen uitbrengen.

Hier kun je direct stemmen.

Alvast bedankt voor jouw stem!

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op Facebookfooter-rechts