Kom samen danken, vieren en bidden!

Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

maart 2022

Uitnodiging aan onze leden - kom woensdagavond ook!

Bijeenkomst op verkiezingsavond DV woensdag 16 maart

Op woensdagavond 16 maart nodigt het bestuur van CU Zwolle u/jou graag uit om de uitslag van de verkiezingen gezamenlijk bij te wonen.

Vanaf 19.30 uur (tot ongeveer 20.30 uur) bent u/ben jij welkom in Brasserie BijHanZ waar we gezamenlijk de campagne willen afsluiten en God willen danken. Ook willen we daar Gods Zegen afbidden over de nieuwe tijd die aanbreekt voor de stad Zwolle.

Tijdens dit gezamenlijke uurtje gaan we genieten van een mooi programma waar Ruben van de Belt, Gerdien Rots en Henk Stoorvogel zullen spreken en waar de aanbidding geleid zal worden door Gijsbert van Oeveren.

Tevens willen we samen informeel bijpraten en evalueren voordat we de uitslag (later op de avond) te horen krijgen.

Wilt u/wil jij naar deze meeting in BijHanZ komen? Meld u/je dan aan door een mail aan het bestuur van CU Zwolle via bestuurcuzwolle@gmail.com. (We kunnen dan rekening houden met aantallen bij de boodschappen...)

Na 20.30 uur vertrekken we met z'n allen naar De Spiegel, want de NOS zendt op de avond van de verkiezingen een live verslag uit vanuit 7 gemeenten, waar Zwolle er één van is. De exitpoll die vanuit Zwolle te zien is op de landelijke TV vindt plaats om 21.15 uur. We willen dan met lijsttrekker(s) Ruben en Gerdien, met kandidaten, bestuur, campagneteam en leden aanwezig zijn in De Spiegel (van waaruit de uitzending gaat plaatsvinden).

Komt u/kom jij niet naar BijHanZ, maar bent u/ben jij wel in de Spiegel vanaf een uurtje of 21? Dan is aanmelden niet nodig en ontmoeten we elkaar daar!

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op Facebookfooter-rechts