Uitnodiging ALV - DV 7 februari 2024

Uitnodiging ALV dv Woensdag 7 februari 2024

Uitnodiging

Beste leden van ChristenUnie Zwolle,

Wij nodigen u van harte uit voor de ledenvergadering die wij hopen te houden op woensdag 7 februari a.s. om 20:00 uur. De locatie is het waterschapshuis van het Waterschap Drents Overijsselse Delta, Dokter van Deenweg 186, 8025BM Zwolle. De inloop onder het genot van koffie & thee is vanaf 19:30 uur.

Het belooft een mooie avond te worden met als thema ‘Hoog Water!’. Wethouder Gerdien Rots en Jos Schouten (algemeen bestuurslid Waterschap) zullen de inhoud voor hun rekening nemen.

Agenda ALV

Als bestuur hebben we één agendapunt.

Er is een aantal bestuursleden afgetreden en ter overbrugging stellen we het interim-bestuur aan u voor en vragen uw instemming bij de benoeming van de volgende 3 personen:

Job Looijenga, Arie van der Ven en Anton Kiewiet (interim-voorzitter). Dit interim-bestuur heeft als opdracht om de belangrijke zaken door te laten lopen en het formeren van een nieuw bestuur. Dit willen we graag tijdens de vergadering nader toelichten.

Met vriendelijke groet namens het bestuur,

Margaretha van Faasen, bestuurslid