Campagne-update week 3

Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

23 februari 2022

Nog drie weken | We zijn onderweg!

WeCycle actie in AA-landen

Nadat de campagne in volle kracht is losgebarsten stond afgelopen zaterdag de WeCycle actie in de AA-landen op het programma.

Vol goede moed zijn we langs de deuren geweest om al het vuil met een stekker op de halen. Van scheerapparaten tot naaimachines en alles daartussen in, het ging met ons mee. De opbrengst: een aanhanger vol oude apparatuur om te recyclen. All beetjes helpen als het gaat om een schone en duurzame stad.

Sfeerbeelden van afgelopen zaterdag in AAlanden

Aankomende zaterdag: op naar Zwolle-Zuid!

Aankomende zaterdag gaat de CU foodtruck weer op pad. Dit maal doen we het winkelcentrum in Zwolle-zuid aan. De pannakooi, gratis pannekoeken en een hoop blauwe jasjes gaan gegarandeerd voor een gezellige dag zorgen. Heb je zin in een kop koffie, een goed gesprek of een potje voetbal? Schroom niet en kom langs!

Onze campagne-video is online

De campagne-video is vanaf deze week op verschillende plekken te zien. Wellicht bent u/ben jij hem zelfs al ergens tegengekomen? Wij zijn er erg enthousiast over. We hopen u en jij ook!

Via deze link kunt u/kun jij de hele video bekijken. Doen!

Ook een poster achter (jo)uw raam?

Er zijn raamposters beschikbaar voor leden die er één achter zijn/haar raam willen plaatsen. Hoe meer posters in Zwolle te zien zijn, hoe beter!

Mocht u/mocht jij zo'n poster willen hebben, laat het dan weten via de contactmogelijkheden hieronder. Ze zijn op dinsdag en donderdag af te halen in de Fractiekamer in het Stadhuis, maar we kunnen er ook een aantal bezorgen voor wie dat wil.

Maak wel altijd even een afspraak, ook als u/jij naar de Fractiekamer gaat. Het zou jammer zijn als er net op dat moment niemand aanwezig is.

Herhaalde oproep: Flyeractie op ma 14 en di 15 maart

Op de laatste 2 dagen voor de verkiezingen (maandag 14 en dinsdag 15 maart) willen we graag zoveel mogelijk mensen vertellen over onze plannen voor Zwolle. Het blijkt namelijk dat veel mensen pas op het laatste moment besluiten op welke partij ze gaan stemmen. Daarom hebben we op die laatste twee dagen veel handjes nodig om flyers door de Zwolse wijken te verspreiden. Help jij mee?

Stuur een mail naar bestuurd@zwolle.christenunie.nl en vertel in welke wijk en straat je woont. We proberen je dan samen met anderen zo dicht mogelijk bij je eigen huis te laten flyeren. Blok direct die uurtjes in je eigen agenda.

Samen bereiken we zoveel mogelijk mensen. Wij kunnen dit niet alleen!

Routekaarten - ze gaan weer rond!

Onze vrijwilligers zijn vanaf maandag 21 februari weer aan de wandel om bij alle leden 2 routekaarten te bezorgen. Dit keer ontvangt elk lid de rode routekaart waarin onze plannen rondom het thema 'gezond' worden uiteengezet.

Voor u/jou is dit een aangename manier om te weten waar we voor staan en waar we voor gaan. Door de tweede kaart uit te delen aan iemand in de nabije omgeving is het tevens een laagdrempelige manier om deze persoon te attenderen op CU Zwolle.

Vanaf 28 februari worden de groene kaarten verspreid en in de week van 7 maart ontvangt elk lid 2 gele routekaarten in de brievenbus.

Wist u/wist jij dat de 4 routekaarten gezamenlijk een 'puzzeltje' zijn? Als je ze namelijk op volgorde naast elkaar legt ontstaat een soort Zwolse skyline. En voor degene die deze update goed leest én bekijkt is het intussen een herkenbaar beeld geworden.

Onze sociale media-kanalen

U/jij hebt het vast al gezien: de prachtige posts op onze sociale media waarin de kandidaten van onze kandidatenlijst worden voorgesteld. We zijn vindbaar op Instagram en op Facebook. Door op de links te klikken komt u/jij op deze online pagina's terecht.

Blijft u/blijf jij ze volgen, liken en zelfs delen?! Ook hier geldt: hoe meer wij in ons eigen netwerk delen, hoe meer mensen we bereiken.

Contact?

Via de site zwolle.christenunie.nl/activiteiten zijn alle activiteiten voor de komende weken te bekijken. Het schema op deze site wordt voortdurend aangepast en aangevuld.

Mocht u of jij leuke campagne-ideeën hebben, neem dan ook contact met ons op.

Contact opnemen kan via campagne@christenuniezwolle.nl.

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op Facebookfooter-rechts