ga mee campagne voeren

CU campagne 2023

Zwolle
Help mee campagne voeren in Zwolle

Aftrap campagne in Zwolle

Beste leden,

Wat een geweldige aftrap was het op zaterdag 28 oktober in Zwolle. De top van onze lijst heeft de verkiezingscampagne met veel enthousiasme gelanceerd, en we kijken terug op een geslaagde dag.

Waar en wanneer?

Maar we zijn nog lang niet klaar, want de campagne gaat door! Ook in Zwolle. Benieuwd waar je ons de komende tijd kunt vinden? Hier is een overzicht van de ‘Blauwe zaterdagen’:

• Zaterdag 11 november: Winkelcentrum Aa-landen van 11:00 tot 15:00 uur.
  • Zaterdag 18 november: Winkelcentrum Zwolle-Zuid van 11:00 tot 15:00 uur.

Daarnaast zullen we studenten benaderen door te flyeren. We gaan flyermateriaal uitdelen in de looproutes die studenten gebruiken om van het station of de bushalte naar school te lopen. Hier zijn de specifieke data en locaties:

• Op maandagmiddag 13 november, zijn we aanwezig bij Windesheim van 15:00 tot 16:30 uur. We trappen af om 15:00 uur op het Lubeckplein.
  • Op maandagochtend 20 november, zullen we bij Viaa, Landstede, de Katholieke Pabo en Menso Alting aanwezig zijn van 08:30 tot 10:00 uur. We trappen af om 08:30 bij de skatebaan in het Wezenlandenpark.

Help je ook mee ?

Je kunt ons herkennen aan de blauwe outfits. Op de 'Blauwe zaterdagen' zullen we een foodtruck of een pannakooi bij ons hebben. Graag willen we samen de campagne tot een succes maken zodat het christelijke geluid goed vertegenwoordigd wordt in de politiek. Samen kunnen we natuurlijk meer mensen bereiken. Daarom de vraag aan jou: help je mee en kom je flyeren op één van de 'Blauwe zaterdagen' en/of maandagen?

Als je niet kan maar je alsnog wel wat voor de campagne wil betekenen, schroom niet om even een bericht te sturen. We kunnen je hulp ook op andere plaatsen gebruiken. Laten we samen een verschil maken en onze boodschap verspreiden. We kijken ernaar uit om jullie te zien op de 'Blauwe zaterdagen' en/of maandagen!

Met vriendelijke groet,

Martine Wursten,

Campagneleider ChristenUnieZwolle

Het is niet verplicht maar wel fijn als je je aanmeldt via: info@christenuniezwolle.nl of 06-15411289