Campagne-update week 6

Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

17 maart 2022

Het zit erop | We zijn de grootste!

7 zetels!

Het lijkt erop dat de CU wederom de grootste partij is geworden in de stad Zwolle. We moeten vandaag nog afwachten, maar uit de meest recente informatie lijkt de CU de grootste te zijn met een verschil van 38 stemmen. 38 stemmen. 38! Hoe symbolisch is dat? In de stad 038 maken 38 stemmen het verschil. Elke stem telt, dat blijkt maar weer...

We willen u/jou heel hartelijk bedanken voor uw/jouw stem, voor uw/jouw steun én voor het opdragen van ons team in uw/jouw gebed. Zonder deze drie waren we niet zover gekomen, daar zijn we van overtuigd.

Heel specifiek willen we onze leden bedanken voor hun steun in de campagne. Veel leden zijn met hun 'tweede routekaart' - die in de brievenbus werd gegooid - naar een familielid, een buur, een kennis, vriend of collega gegaan om hen te vertellen over waar wij als CU voor staan en voor willen gaan. We hebben hierover hele mooie verhalen gehoord.

Ook willen we in het bijzonder onze 69 leden bedanken die gehoor hebben gegeven aan onze oproep om een financiële bijdrage te storten op onze campagnerekening. Dit heeft een heel mooi bedrag opgeleverd. We hebben elke euro ingezet en dit heeft mede geleid tot een prachtige uitslag.

Als laatste willen we onze leden bedanken die allerlei hand- en spandiensten hebben verleend, zoals chauffeuren, flyeren, broodjes smeren en koffie schenken.

Wij hebben genoten van deze tijd samen met anderen uit dezelfde achterban. Hopelijk hebt u/heb jij er ook van genoten en blijft u/jij actief betrokken. Van harte welkom!

Wij ronden deze campagnetijd nu af en daarmee ook de wekelijkse campagne-mailings. Het wordt weer rustig(er) in de mailbox. :)

Rest ons niets anders dan u/jou veel Zegen te wensen en hopelijk zien we elkaar op de volgende ledenvergadering.

Een hartelijke groet van het campagneteam GR 2022

Campagnedag in Assendorp

Afgelopen zaterdag ging de campagnekaravaan voor de allerlaatse keer op pad. Dit keer in Assendorp. Onder het genot van een livemuziek werd er druk geflyerd en gesproken met bewoners. Ook was er een heuse ruilmarkt en heeft een bekende Zwolse CU-er een hippe jas op de kop getikt...

Alle vrijwilligers: bedankt!

Sfeerimpressie campagnedag Assendorp

Wat gebeurde er nog in die laatste twee dagen?

Maandag en dinsdag was het nog druk-druk-druk in het kantoor van het campagneteam. Er stond nog veel te gebeuren, waaronder

* coordineren van een laatste behoorlijk-flinke flyeractie die doorging tot dinsdagavond laat,
* het slotdebat op maandagavond in Odeon (Ruben's slotwoord vanaf 1:23:34),
* mailtjes beantwoorden van geïnteresseerden die nog vragen hadden naar aanleiding van het verkiezingsprogramma,
* opmaken en verspreiden van visuals onder de kandidaten het instructie om te delen via de sociale media,
* taartjes bestellen voor de bijeenkomst in de brasserie van BijHanZ,
* veel appen, bidden en uiteindelijk afwachten...

De campagne in cijfers

Bedankt!

Op de foto hiernaast ziet u/zie jij onze twee campagneleiders nog eenmaal in functie in beeld. Samen hebben ze uren besteed aan de campagne en aan het begeleiden van de kandidaten in dit traject. Van vormgeving, slogan, budgetbeheer en muziekkeuzes - je kunt het zo gek niet bedenken of het ging over hun bureau. Wat een tijd hebben zij hierin gestoken.

En gisteravond dronken ze samen, relaxed, een drankje op de goede afloop in De Spiegel waar de exitpoll werd bekend gemaakt. We gunnen ze nu heel veel rust en bedanken ze via deze weg voor hun tomeloze inzet!

Ruth en Ardjan - jullie zijn TOPPERS!

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op Facebookfooter-rechts