Dankbaar voor de steun van al die Zwolse kiezers!

20190321 Kiezers bedankt4.png

Wij zijn ontzettend blij met de steun van al die Zwolse kiezers!

Ruim 7800 Zwollenaren vertrouwden gisteren hun stem toe aan de ChristenUnie. Dat is ruim 900 stemmen meer dan vier jaar geleden, toen 6900 Zwolse kiezers op de Overijsselse ChristenUnie stemden. Een prachtig resultaat!

Fractievoorzitter Gerdien Rots: "We zijn dankbaar dat het vertrouwen in de ChristenUnie nog steeds groeit. Als partij dragen wij verantwoordelijkheid, zowel op lokaal niveau als provinciaal en landelijk. We zien dat steeds meer kiezers dat waarderen. Dat motiveert om ons met hart en ziel te blijven inzetten voor onze samenleving."

In de Provinciale Staten behoudt de ChristenUnie haar 4 zetels. Tijdens de campagne voerden we veel waardevolle gesprekken met kiezers. Over recycling van grondstoffen, schone energie, welzijn en zorg, lokaal voedsel, techniek in het onderwijs en eerlijke kleding. Onderwerpen waaraan we de komende tijd vol energie verder werken, met oog voor Zwolle en oog voor elkaar!

Reacties op 'Dankbaar voor de steun van al die Zwolse kiezers!'