Doe je mee met de ChristenUnie in Zwolle?

stem21maartCUZwolle

Het werk van de ChristenUnie is nog niet af. Want dat het met de stad goed gaat, betekent nog niet meteen dat het met alle inwoners beter gaat. Als je zorg ontvangt, op zoek bent naar een baan of al tijden wacht op een huurhuis, dan weet je dat het nodig is dat we ons vol aandacht voor jou blijven inzetten.

Dat is precies wat de ChristenUnie in de komende jaren vol passie en betrokkenheid gaat doen, zodat jij merkt dat het beter gaat in jouw leven. Zodat jij je thuis voelt in deze stad en de dingen doet die voor jou belangrijk zijn. Zodat je daarmee op jouw beurt van betekenis kunt zijn voor anderen. Zo bouwen wij graag met jou aan een samenleving waarin we oog hebben voor Zwolle en oog voor elkaar.

In De Peperbus van woensdag 14 maart vertellen we ons verhaal in een grote advertentie over twee pagina's. Klik hier om die te bekijken.

Stem met je hart
Als je op 21 maart op de ChristenUnie stemt, dan kies je voor politici die jou opzoeken, naar je luisteren, je actief betrekken en je serieus nemen. Dan kies je voor een partij die over partijbelangen heen kijkt en beslissingen neemt in het algemeen belang. Dan kies je voor een stad waarin we naar elkaar omzien, waarin we investeren in de economie en waarin we steeds duurzamer worden.

Reacties op 'Doe je mee met de ChristenUnie in Zwolle?'