Jolien Elshof

Jolien Elshof kwam na een heel aantal verhuizingen 35 jaar geleden in Zwolle terecht. In Zwolle en Amsterdam studeerde ze af als bedrijfskundig econoom op het onderwerp maatschappelijk verantwoord ondernemen. Ze werkte in de accountancy en bekleedde vervolgens verschillende managementfuncties in de welzijn- en onderwijssector en het bedrijfsleven. Jolien is actief binnen de Grote Kerkgemeente en was acht jaar bestuurslid van voetbalclub CSV'28.

“Gezonde ondernemingen zijn de banenmotor pur sang. Ik wil de verbinding aangaan met ondernemers, beluisteren wat zij willen en waar mogelijk de regeldruk verminderen. Zonder winst geen investeringen en geen banen. Daarbij moet er voortdurend aandacht zijn voor maatschappelijke verantwoordelijkheid. Dan gaat het over reguliere banen voor jong en oud. Over Zwollenaren met een afstand tot de arbeidsmarkt. Over duurzame initiatieven. Daar moeten we samen voor gaan om Zwollenaren te helpen uit de bijstand en WW te komen. Een ondernemer die oog heeft voor alle belanghebbenden en voor zijn of haar omgeving boekt op termijn meer rendement.”

Jolien is 53 jaar, echtgenote, moeder en oma en woont met haar gezin in Stadshagen.

Telefoon: 06-23361894 | E-mail: jolien@christenuniezwolle.nl | Twitter: @JolienElshof